9/27/13

Lembu dibuatnya macam kuda hahaha (6 gambar)

tokey cincai aje
Gulp..

Mak dan ayahnya dah kata takde budget nak beli kuda. Tapi dia nak jugak. Tak dapat kuda, lembu pun jadi lah. Itulah yang berlaku kepada Regina Mayer, 15. Menurut Regina, dia mengambil masa selama 2 tahun untuk melatih lembunya melompat pagar seperti kuda-kuda yang lain. Gadis yang membesar di Zurich, German ini berkata bahawa lembu ini konfiden yang ia adalah seekor kuda hahaha. Ok la Regina, kami semua di blog cincai percaya apa yang anda katakan memandangkan lembu itu mampu mengikut arahan dari anda sebagai tuan empunya lembu tersebut. Mari kita saksikan








via: photo blog

tokey cincai aje / Author & Editor

Has laoreet percipitur ad. Vide interesset in mei, no his legimus verterem. Et nostrum imperdiet appellantur usu, mnesarchum referrentur id vim.

Coprights @ 2016, Blogger Template Designed By Templateism | Distributed By Blogger Template