1/16/14

Ukiran labu yang superb!!! (26 gambar)

tokeycincai
Kalau setakat ukiran bentuk muka orang di kulit labu memang tak best langsung. Dari dulu sampai la sekarang, tiada perbezaan. Langsung tidak melambangkan kreativiti seorang manusia. Admin bercakap melalui konteks kreativiti. Tapi..jika mereka mengukir labu kerana tradisi, itu tidak menjadi masalah pada admin. Nama pun tradisi kan, jadi memang tidak boleh diubah-ubah.


Baru-baru ini, seorang artis bernama Marilyn Sunderland telah mengukir labu mengikut gaya dan ilham seni yang ada pada diri beliau. Inilah ukiran labu yang paling WoW penah admin tengok. Beliau mempunyai kemahiran melukis. Namun begitu, kemahiran mengukir labu adalah kemahiran yang paling menonjol sekali. Artis yang tinggal di Riverto, Utah, Salt lake City, Amerika Syarikat ini telah berjaya memenangi beberapa anugerah yang bukan cincai-cincai hebatnya. Kemenangan yang diberikan tertumpu keatas usaha beliau mengukir diatas labu dan juga kayu. Mari kita saksikan hasil seni tangan beliau yang superb!!!

Superb!!! Superb!!! Superb!!!



Ini baru best!!!





















 


 



tokeycincai / Author & Editor

Has laoreet percipitur ad. Vide interesset in mei, no his legimus verterem. Et nostrum imperdiet appellantur usu, mnesarchum referrentur id vim.

Coprights @ 2016, Blogger Template Designed By Templateism | Distributed By Blogger Template