10/22/13

Apabila bomba merusuh dan polis menahan rusuhan (9 gambar)

tokeycincai
Pada bulan 10 yang lepas, bomba di Belgium telah merusuh. Pergh..bomba pun boleh merusuh hahaha. Sebab musabab mereka merusuh adalah kerana pihak kerajaan telah memotong budget pihak bomba, mereka juga mendakwa keadaan bekerja mereka agak tidak memuaskan. Ahli bomba ini beramai-ramai berkumpul didepan pejabat perdana menteri. Ada dikalangan ahli bomba yang membakar tayar yang mengeluarkan asap yang amat tebal. Standard la tu kan, kalau merusuh, tayar kene bakar, baru la nampak keadaan agak cemas. Menurut laporan media Belgium, sekitar 30 trak bomba berada disekitar bulatan Brussels. Tindakan ini menyebabkan kesesakan yang teruk dikawasan sekitar.

Ini bukan pertama kali jabatan bomba buat hal. Tahun lepas, mereka menyembur pejabat perdana menteri dengan air kerana kerajaan meluluskan undang-undang baru yang menaikkan umur persaraan anggota bomba dari 58 ke 60. Saksikan bagaimana polis sabor je menahan rusuhan..










tokeycincai / Author & Editor

Has laoreet percipitur ad. Vide interesset in mei, no his legimus verterem. Et nostrum imperdiet appellantur usu, mnesarchum referrentur id vim.

Coprights @ 2016, Blogger Template Designed By Templateism | Distributed By Blogger Template