10/28/13

Shaolin master kini dari afrika (10 gambar)

tokeycincai
Jika anda menonton filem Jet li atau Jacky Chan, anda pasti bahawa sememangnya kungfu adalah seni mempertahankan diri yang kebanyakannya berasal daripada Kuil Shaolin. Nama Kuil Shaolin adalah sinonim dengan nama kungfu kerana kebanyakan sami-sami mereka mengamalkan Kungfu untuk kesihatan fizikal dan rohani. Apabila terbayang kungfu, anda pasti terbayang bagaimana sang hero berkelana ke Kuil Shaolin untuk mempelajari ilmu kungfu bagi menuntut bela akan kematian ahli keluarga yang tercinta. Setelah berkelana, mereka menjumpai mahaguru shaolin china yang sangat power dan mahaguru ini bersetuju untuk mengajar hero kita dengan segala ilmu yang dia ada. Seterusnya, hero kita berjaya menuntut bela dengan jayanya.Walaupun zaman sudah berubah, ceritanya tetap sama. 

Tapi...

Mahagurunya sudah berubah wajah hahaha oooo yeahhhh. Mahagurunya kini berasal dari Afrika wahai rakan-rakan sekalian. saksikan hehehe...hatiku sungguh tidak rela menyaksikannya..

Kungfu Shaolin seperti yang kita kenali



Mahaguru shaolin generasi baru hahaha
....
...
..










Admin tertekan..sangat tertekan. Ape akan jadi dengan hero seperti Jetli nanti..uwarghhhh hahaha

via: news 163

tokeycincai / Author & Editor

Has laoreet percipitur ad. Vide interesset in mei, no his legimus verterem. Et nostrum imperdiet appellantur usu, mnesarchum referrentur id vim.

Coprights @ 2016, Blogger Template Designed By Templateism | Distributed By Blogger Template